... ännu mer bilder för alla fick inte plats i förra inlägget

                                 
HAHA pringles-tjejen              JossaKossa                  Bara för att du är bäst <3

 
                    
Annica & Sofia i Sthlm    Min Smulan ligger ute &        Mitt andra husdjur <3
utanför Dramaten :)
         myser i vår hammock :)


  
                  
Jag & min brorsa <3              Smulan ser på lite hockey ;)   Min underbara katt <3


                
Livsnjutare nummer 1         Dags för en cykeltur med      Min pappa med min söta
                                                  Smulan, det gillade hon :)    
kusin Leia :)


                            
Min farbrors frus nya    Syskonen Lindholm vid         Älsklingens orm, som jag   
tatuering, cool tkr ja :)   vid vättern på väg till Skåne! döpt till Majsan


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0