Ääääääntligen!

Hej.

Bloggen ha krånglat för mig både igår och idag men nu kan funkar det som det ska! :)

I förrigår var jag och älskling ute och spelade lite fotboll, sedan kom hans syrra också så det var roligt :) Vi tog en repris igår då jag och älskling och hans kompis lirade lite. Kul kul. Annars har jag inte gjort mycket dom här två senaste dagarna, mest slappat och njutit av ledighet! Jag har varit ledig idag från skolan förstår ni ;) Men pluggat på sista redovisningen som är imorgon har jag gjort idag minnsan. Kom nyss hem till Danne igen, vi var och käkade med hans kompis hos hans mamma :) Gotti, vi grillade och ska kanske dit senare för att äta jordgubbar :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, Danne stack på fotbollsträning med grabbarna nu när det började regna ;P Men jag tycker faktiskt det är rätt bra att det regnar så lite pollen går bort. Nyser varannan sekund, snorar och har mig hela tiden och inte nog med det...ögonen som kliiiiiiias! BU FÖR POLLEN.

Nu måste jag springa och snyta mig så ni får ha det så bra, kramhej!



/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0