It huuuuuurts på min fot

      

Man ser kanske inte så bra men IRL syns blåmärket rejält :P

Så dagens RIS går till tjejen som råkade ställa sig på min fot med klackskor i den tråååång kön till Goya igår! Okej haha, det var inte meningen men iallafall :P




Bara för det kommer en liten lista här ^^


skriv en person ...


...som du älskar av hela ditt hjärta -
  De allra närmsta
...som du skulle offra livet för -  Daniel och familjen
...som är den smartaste du känner - Vet inte ;D alla är smarta på olika saker haha
...som alltid får dig på strålande humör - Daniel & närmsta vännerna
...som får dig att le när allt känns tungt - Älskling
...som är den omtänksamaste du vet - Alltså det är så många! Daniel, mamma, pappa och några vänner
...som är en bitch - TESSAN
YEEAH ;););)
...som är en fjortis - Sånna finns det gott om men ingen av mina kompisar är det iaf
...en föredetta bästa vän - Har mina bästa vänner kvar och ni vet precis vilka ni är <3
...som är snygg - Min älskipälski
...som är osmart - Jag och Tessan när vi är fulla xD höhööh
...som är en riktig vän -
Oj, måste man säga en? Annars skriver jag gärna Tessan,Linnea,Kajsa
...som är din älskling - DANIEL <3
...som är den galnaste du vet - Kajsa !? :D ibland kan du vara lite galen ;)<3
...som är den konstigaste du känner - Mina vänner är konstiga på sitt lilla gulliga vis ;)
...som är underbar - Älskling
...som du kan prata med om allt - Det är bara jag som vet allt om mig, men annars älskling och närmsta vännerna

...som är din barndomsvän - Linnea har jag nog kännt längst :D<3
...som du saknar -
den gamla goda tiden med gamla tjejgänget

Pusshej

/ Jossa


Kommentarer
Postat av: tessan

annars är det nog DU som är MIN bitch :D



men soom vi är osmarta alltså :D <333333

2009-06-10 @ 22:04:42
URL: http://tessannw.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0