Huulkenglaass

09 test
gör det , annars blir din sommar helvete!



OM DIG

Namn -
Josefin Lindholm
Bor - Gävle
Syskon - Lillebrorsan Kristoffer
Född - 7 mars 1990
Ögonfärg - Blåa
Längd - 166 tror jag
Sko storlek - 38-39
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Fiskarna
Hårfärg - Brunt
Födelseort - Gävle


DAGENS

Låt -
Ingen ännu, låtarna på skivan som går om och om på praktiken kanske
Saknad - Att praktikdagen skulle ta slut nångång, den kändes lite lång, mest i början
Kläder - Leggings, långt linne och kofta
Underkläder - BH och trosor
Mat - Inget hitills
Köp - Cider till morgondagen
Göra sen - Åka till affärn med pappa och åka hem för att chiiiiilla
Godis - Kan vi inte säga glass ist? För jag åt en god glass älskling bjöd på mig nyss, Hulken heter den ;)
Pinsammaste - Jadu, när paraplyet vändes ut och in mitt bland folket på stan, attans vad det blåste


SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp -
Gör det aldrig :P
Tycker du om godis -  Ja
Hur många gånger i veckan äter du godis - Olika från vecka till vecka
Äter du oftast nyttig mat - Olika det med
Tycker du att du själv är söt/snygg - Näpp
Du ger mycket komplimanger till andra - Ibland så,
Du tycker att du själv är smart - Normal ;P
Vad är det sämsta hos dig - Det tänker jag inte berätta ....
Vad är det bästa hos dig - Jag bryr mig om folk
Har du bra självförtroende - Kan jag väl inte påstå
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Olika från dag till dag
Du tycker om att vara med tjejer - Ja jag älskar mina tjejkompisar
Känner du dina grannar - Joråå :) Vissa mer eller mindre
Vad har du för färg på dina underkläder idag - Grått/rosa
Äger du några Björn Borg kalsonger - Nej
Hur många? Men noooooll
Är du en Björn Borg-fjortis ? - Haha JAaa AAbSoolut .. varje dag .... NOT !!
Gillar du skolan - Skönt att den är över om typ en vecka, men visst kommer jag sakna skiten
Har du någon gång skolkat - Aa
Spelar du något instrument - Näe
Sporter/aktiviteter har du gått i - Fotboll, judo, gymnastik, dans typ...
Har du några tatueringar - Nepp men skulle vilja göra en
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag -  Vet inte, det är ju olika
Tycker du om djur - Klart :) Jag har ju så fina husdjur <3


BRUKAR DU...

Sova -
om nätterna ja...
Ta mediciner du inte borde ta - Nej, jag måste ta dom :P
Röka - Nej
Snusa - Nej
Skada dig - Nejnej
Klä dig i svart - Ja
Lita på folk - Japp
Skada dig med flit - Nej det är väl dumt
Drömma mardrömmar - Händer inte ofta
Gå i skolan - Jepp
Gå i kyrkan - Nee
Ljuga - Nejnej
Vilja dö - Ne


HAR DU...

För många vänner -
Näpp, kan man få för många då?
Förföjelsemani - Nej
Någon annan psykisk sjukdom? - Ne
Skadat någon? Nej hoppas jag inte haha
Färgat håret - Ja
Några piercnings - Nej
Några tatueringar - Nej men vill ha
Egen dator - Aa :D
Gjort bort dig rejält - Har väl dom flesta gjort ;D


ÄR DU...

Snäll -
Ja ;P
Snygg - Ne
Söt - Ne
Kort - Nja normallång
Klantig - Hehe jo ibland så

Kommentarer
Postat av: tessan

men snälla, du är SUPER snygg OCH söt :D

2009-06-04 @ 17:07:37
URL: http://tessannw.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0