Två dagar kvar

Om jag mår bra?
Nej inte alls, jag har bara fått kring 10 vattenblåsor/skavsår, blåmärken överallt, ont över hela mig så jag lär halta osv... Men inte fan ska jag klaga eller, studenten är om två jävla dagar ;)

Barrundan igår var så rolig, jag är glad att jag gick på den för annars hade man missat något riktigt skoj :) På natten fick jag skjuts hem till älskling där jag sov :) I LOVE YOU <3 Du är den absolut bästaste.

Det var dock mindre kul idag men skitsamma! ;P Vi i klassen var till våran Lärare Lena i Forsbacka för att hälsa på, äta och tacka för oss med presenter. Hon fick stora och fina blommor och ett presentkort på kryssning för 800:- för det är typ hennes hobby. 

Kvällen planer är ta det lugnt och sova =) Kommer troligen däcka inom någon timme! Blir kanske mer inlägg sen! Även bilder när jag fått dom :)


OCH NU ÄR DET BARA ATT TAGGA OM, FÖR VI SKA TA STUUUUDENTEN!!! HP3AAAA!

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0