Tidsfördriv ;)


100 frågor
1. Fullständigt namn? - Josefin Amanda Margareta Lindholm
2. Ålder? - 19
3. Vart bor du? - Gävle
4. Bor tillsammans med? - Familjen och ibland Danne
5. Färg på ditt hus? - Hemma hos mig är det vit/röda tror jag
6. Hus eller lägenhet? - Lägenhet
7. När är du född? - 7 mars 1990
8. Klass? - Har precis gått ut skolan
9. Vilket år tar du studenten? - 2009 <3 :D
10. Något jobb? - Nepp ...
11. När gick du upp i morse? - Imorse och imorse .. snarare på dagen, vid halv två tror jag
12. När ska du sova? - När jag tröttnar på att vara vaken ;)
13. Duschat idag? - Inte ännu
14. Kramat någon idag? - Såklart!
15. Pussat någon idag? - Min älski
16. Vad har du ätit idag? - Köttfärssås och spagetti
17. Dagens klädsel? -En klänning och underkläder
18. Dagens smink? -Lite mascara
19. Dagens händelser? - Cykeltur till Bomhus och softade med älski, blev biten av ett äckligt kryp oxå, AAJ!
20. Dagens roligaste person? - Hehe Smulan :D Inte för hon är en person .. Men hon är lite knäpp ibland ^^

Socialt:
21. Har du många vänner? - Man får aldrig för många vänner, men dom bästa är mina <3
22. Hur många har du kysst? - Vet inte, men Danne är garanterat den mysigaste :D
23. Vem kramade du senast? - Danne
27. Har du pojk-/flickvän? - Yes
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Dannes kompis som ringde..
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Jennie :)

Favorit:
31. Film? - Komedier och skräckisar tror jag är dom bästa!
32. Låt? - Har ingen speciell favorit, finns så många bra!
33. Mat? - När Danne kockar.. Du är bäst.
34. Dryck? - Apelsinjuice ute i sommarvärmen ^^
35. Färg? - Har ingen favorit
37. Stad? - Jadu vet inte xD Har inte varit i såå många städer så
38. Land? - Något varmt land iaf.
39. Ämne i skolan? - På gymnasiet var det väl idrott, handel och svenska
40. Människa? - Daniel

Senaste:

41. Personen du tänkte på? - Danne! Tänkte precis: undra när Dannes träning slutar
42. Personen du kysste? - Danne <3
43. Gången du spydde? - När jag var magsjuk för några månader sen
44. Gången du grät? - Today
45. Personen du sov med? - Min Danniee
46. Gången du var i Göteborg? - Gothiacup, typ sommaren 05 - 05 nångång?
47. Gången du var i Stockholm? - Klassresan för ett par veckor sen
48. Gången du var full? - Söndags :P
49. Gången du var hög? - Nevah :P
50. Gången du var kåt? - Haha typ 24/7.. Nejdå men det har inte du något med att göra ;)

Antingen eller:
51. Svart eller vitt? - Båda faktiskt
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på humöret och umgänget
54. Tvspel eller datorspel? - Datorspel
55. Singel eller upptagen? - Upptagen :)
56. Hångla eller ha sex? - Svårt att välja, lär bli båda ;P
57. Lunarstorm eller facebook? - Facebook lätt
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad.. Fast jag vill inte bli det för jag har en prins redan
59. Big Brother eller Paradise hotel? - BB
60. Blont eller svart hår? - Var blond förut så jag väljer det tror jag :)
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blåa
62. Choklad eller lakrits? - Chokolatee
63. Göteborg eller Stockholm? - Sthlm, eller båda typ...
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Fanta lätt
66. Pizza eller kebab? - Kebabpizza, nerå men det beror på vad man är sugen på ju
67. Randigt eller prickigt? - Doesn´t matter
68. Älska eller älskas? - Båda två
69. Leva eller dö? - Leva!!

Antal:
70. Personer du älskar? - Daniel, familjen och kompisarna
71. Personer du hatar? - Ingen speciell som jag kommer på nu
72. Gånger du varit full? - Haha, jag vet inte :P Vill nog inte veta heller!
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars? - Vet inte det heller men inte så många, kan det vara 2?
74. Glassar du ätit på en dag? - Doon´t know
75. Festivaler du ska på detta året? - Noll..
76. Gånger du haft minnesluckor? - Nåra ggr
77. Gånger du varit hög? - Nevah :P Samma frågor som tidigare?
78. Personer du saknar just nu? - Några:)
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Vet inte..ett par

Vem:
80. Är din bästa vän? - Har några<3
81. Ska du träffa imorgon? -Älskis och sen vet jag inte?
82. Sjöng du senast för? - Myself
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Hmm minns icke!
84. Spelade du tvspel med senast? - Räknas guitar hero Isf Danne :)
85. Vill du ta med på resa nu? - Daniel
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Alla dumbommar!
87. Förtjänar att dö? - Det är nog ingen det
88. Är söt? - Smulan :)
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Daniel, my boy ;)

Vad:

90. Gör dig glad? - Ledighet, sommar, danne, vänner, familj m.m.
91. Gör dig ledsen? - Finns en del saker, fast det tänker jag inte berätta ^^
92. Vill du helst göra nu? - Bada eller promenixa ^^
93. Önskar du att du slapp göra? - Tänka så mkt
94. Vill du ha nu? - En mjukglass
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Det är ju ett tag dit så jag har inte funderat så mycket
96. Längtar du till? - Till den dagen jag och Daniel förlovar oss
97. Tycker du om dina betyg? - Nöjd
98. Ångrar du i ditt liv? - Vissa saker ja
99. Är det bästa som hänt dig? - Älsklings Danne <3
100. Hur mycket är klockan? - 19:07







Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0