Studentbilder -09

Här kommer bilder från studenten, jag bjuder på rätt många men lägger inte ut alla jag har för det är sååå många ^^ Och dom kommer heller inte iordning =)


         
Bilåkning på stan                Champagnefrukost            Partyöverdraget på mössan ^^

         
Efter utsparken                    Innan utsparken                  Tiina, Josse, jag, Sofie

         
Goya på kvällen                   Goya                                      HP3A        <3 :)

                    
Josse posar                         Visar våra snygga               Innan utsparken
                                                mössfrillor ^^

         
Biiiilåkning, kuuuul :)          Orkesten i marschen         Yeeey TUT TUT

                    
Marschen                              Skrivning i mössorna         Heja heja!

         
Gå o gå runt stan                T, S, T, S, J, J, A                   Tiina & Sofie

         
T, J, J, S i caben :)               Utsparken                             Nu draaar viiii

                    
Jag tidigt på morgonen     Innan jag åkte till                  Innan utsparken, vi satt i
                                               champagnefrullen               fönstrerna & var nervösa
                                                                                               när det kom så mkt folk

          
Man ser oss kanske inte,   Tessan på studenten        Utsparken
man vi satt i fönstrerna    

                      
Jossakossa                          Efter utspringet                    Studentmarsch

         
Orkesten                               :)                                             Linnea :)

         
Linni åker bil m. en vän     Tessan åker bil med          Jag håller i mys
                                                vännerna                              kusinen Elsa <3

          
Innan flaket                          HP3A 

Nu får det vara nog med bilder! Pusshej!

/ Jossa

                                              

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0