Spänning från topp till tå

God kväller på er!

Egentligen borde jag inte sitta utan befinna mig i sängen och försöka sova! Ska nämligen upp rejält tidigt imorgon, tror det blir halv fem för att hinna med allt.

Men hinner dock sammanfatta dagen en snabbis =)
Vaknade upp till väckarklockan för att ta mig till skolan då vi hade studentluch med alla treor på skolan. Efter sällskapade jag mig med Tessan till Vasaskolan för att se Kajsas utspark och GRATTIS PÅ DIG :) Har några bilder ni kan kika på min bilddagbok om ni vill, jag länkade till den i något inlägg längre ner!

Efter det stack vi hem och vi träffades efter inte allt för länge och tog bilen till danne :) Sedan åkte vi förbi stan också men inget hände där så vi åkte hem igen! När jag kom  hem fixade jag mig litegrann inför morgondagen. Och sedan träffade jag Tessan återigen, haha! Vi tog oss en sväng i stan men det var rätt dött där, vi såg någon lastbil med studenter i bara :) Annars har jag bara varit hemma idag och hjälpt till hemma inför morgondagen och försökt slappnat av vilket inte går så bra! Jag är spänd och nervös och jaa.. allt mna kan bli.

Nu ska jag gå vidare till sängen så godnatt på er som kan sova!

Älskar dig daniel <3

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0