Slappdagar är så sega men ändå så härliga

Hej hopp.

En lugn och slappigdag har det varit idag :) Dagen började med att jag vaknade hos älskling, då Tessan kom förbi med lite saker vi glömt i hennes bil häromdagen!  Sedan blev det i princip bara slapp fram tills pappa kom och hämtade mig vid fyra tiden. Så jag är hemma i Bomhus nu, var förbi Linnea för ett tag sedan och satt och snackade, sen kom Kajsa och lämnade en sak till mig och sen gick jag till mormor :) Postade iväg ett brev vid kiosken gjorde jag också och sen vandrade jag hem igen. Men självklart var ingen hemma och jag fick ta mig till mormor igen för att låna nycklarna hon har till vår lägenhet, så nu sitter jag här och återigen slappar.

Åt nyss laktosfil med flingorna ni ser på bilden, hehe! Alltså dom var supergoda, ni måste prova dom. Rekommenderar dom ju till och med ;)



Nej nu blir det till att bara softa runt på internet och inte göra ett skit :)

Kommer säkert ett inlägg senare. Puss!

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0