Slappdag & läkarbesök

Tjoho.

Slappdag idag :) Var till läkaren tidigare med fossingen, som jag trodde var det någon spricka i småbenen i foten men blir det inte bättre om en vecka måste jag till sjukhuset för att röntgas sa doktorn. Det var inte speciellt skönt när hon kände och klämde där jag har ont men det var bara att bita ihop hehe! :P Men fick iallafall Ipren som jag ska hjälpa mot det onda. Fick även alvedon (eftersom jag inte är speciellt pigg), pollenmedicin och ögondroppar, så det blev en hel del mediciner med hem idag ^^

På kvällningen här blir det slapp med älskis bara, orkar inte göra så mycket för vill vila upp mig så gott det går tills imorgon :) Det är ju trots allt midsommar då, hoppas kvällen blir rolig =D jiiho.

Nej nu ska jag fortsätta se lite tv och ha en mysig kväll med min Daniel<3 I really love you.

Och nu hoppas vi på att reget inte kommer imorgon, håll tumarna för det (Y) Pusshej

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0