Sjukling :(

Hej alla pigga ...eller sjuka "like me".

Själv har man åkt på förkylning, feber, ont i huvudet och hela kroppen osv.. Vaknade idag och kände mig inte så speciellt pigg. Men jag sov ut länge idag så det var skönt, jag och älskling hälsade på hans mamma m. familj och sedan kom pappa för att hämta mig för vi skulle iväg på ett ärende!

Efter vi var klara och jag käkat lite hemma kom Tessan med bilen och hämtade mig, så åkte vi till Åbyvallen för att se en Tessan känner spela fotbollsmatch. Ingen av oss mådde speciellt bra kan jag påstå! ;P Vi drog sedan hem till Danne för vi tänkte hitta på något men vi orkade inte mer än att lata oss och spela kort ett tag innan Tessan stack hem för att vila sig. Själv hoppade jag i ett bad men inte fasen blev det något bättre, men skönt var det. Läste lite ur en bra bok men pallade inte ens med första kapitlet pga. huvudvärken. Så nu sitter jag här i fåtöljen och slappar, men om inte allt för länge blir det nog sleeptime så som jag mår nu! Hoppas man inte smittar älsklingen bara :( Love you <3

Jag orkar inte skriva mer nu, så godnatt på er!!




Puss

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0