Sick

Eftersom jag är sjuk och inte har så mycket krafter att tänka vad jag ska skriva får det bli en liten lista så skriver jag senare istället :)

Hur..
Svarar du i telefonen: Hej det är Josefin/Jossa eller typ bara Hej/Hallå
Gör du när du är kär i fel person: Man kan väl inte göra så mycket?
Tycker du om gul-bil-leken: Dryyg ju! Fast brukar köra den ändå :P
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Någon krona just nu hihi
Mycket är klockan: 16:46
Många kontakter har du på msn: Vet inte, är inte inne där nu
Spenderar du en regnig dag bäst: Datorn och mys med älskling typ :)

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Tessan : Japp :) men vi kan ju höras av sen då så kanske vi kan göra de då :)
Pratar du med på msn just nu? Är inte inne vettu :)
Ringde dig senast? Mormor
Vill du kasta en sten i huvudet på? På någon som behöver en sten i huvudet?
Saknar du mest just nu? Vet inte, nåra
Ska du träffa imorgon? Är jag fortf. sjuk blir det att vila hemma, annars träfar jag väl kanske nån kompis eller älskling
vem fick du senast ett sms av? Tessan :)

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Typ då
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Ja
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: Nej inte vad jag minns
Önskat att du var det andra könet: Ja man vill ju prova vara kille för någon dag, men annars vill jag vara tjej
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Nej men det skulle vara kul :D


/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0