R.I.P

.. Michael Jackson "the king of pop" som har dött. Hade varit coolt att se honom live men det blev inte så. Nu tycker jag att vi hyllar honom med lite bilder på honom :)

         
         


Annars har jag inte allt för mycket nyheter att komma med idag. Dagen har väl bestått av att jag vaknade hos älskling var med honom till han och några andra åkte iväg till Borlänge för att jobba som vakter på Peace & Love festivalen. Sen när han kommer hem imorgonnatt ligger jag och sleepar i hans säng :) Så får han sällskap, även om jag kommer ligga heeelt däckad ^^ Men jag får vakna upp med honom på söndag iallafall, min älskling <3
L o v e  y o u .

Annars tog jag det bara lugnt idag ett tag hemma innan jag följde med pappsen för att besikta bilen, på vägen hem handlade vi glass och jordgubbar som vi sen åt ute på verandan :) Sedan tog jag mig en sväng in i staden där jag sällskapade med Tessan en timme eller två eller sisådär :D

Efter att jag kommit hem oså, tog jag och pappsen ut Smulan på en promenad :) Men nåt verkar vara på tok för lillen, hon har ont i ena tassen så blir det inte bättre lär vi nog ta och boka en tid hos veterinären. Sedan efter vi tagit vår promenix gick vi till grannarna för en fika osådär, blev kvar ett bra tag faktiskt. Tog mig en mintu-shot också =) Mums.



Nu är jag inne i mitt varma rum och gör ingenting, kikar runt på internet och chillar bara :) Inlägget blev rätt långt så jag tänkte avsluta nu, ha en trevlig kväll, oj natt då!

Puss och kram

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0