Nattugglan Josefin

Hej allihopa mitt i natten :P

Min dag har varit helt okej tycker jag, den började med att jag vaknade rätt tidigt men somnade om och gick inte upp förräns nångång på förmiddagen ^^ Jag har varit med pappa större delen av dagen, vi har bland annat åkt till våra gamla grannar och hälsat på i deras stuga, jag passade på att övningsköra dit och hem :) Det gick så bra så, sedan har jag och Linnea träffats ett tag och snackat osådär :):)

Senare på kvällen övningskörde vi hem till Danne, men han är fortfarande och jobbar på peace and love men kommer hem inatt, därför är jag nattuggla inatt för jag vill vara hemma när han kommer :D Jag tror han skulle vara här hemma vid fem-snåret, men det visar sig väl :) Ska bli mysigt att få sova med älskling <3 I love you.

Än är det inga problem att hålla mig vaken men man vet aldrig senare. Då är det bäst man gör något för att hålla sig vaken ^^ Såg tidigare en film :). Nu tänkte jag se lite avsnitt av 2½ män :D

Ha det bra och godnatt på er.




    



/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0