Midsommardagen

Hej på er :)

Gårdagen var mycket trevlig. Sov hos älksling och pappa hämtade mig på förmiddagen för att äta midsommarmat med familjen och mormor. Det var trevlans <3 =)

Sedan på kvällen blev det partaj, kuuuul var det (Y) SSynd bara att man är sjuk, men det kändes inte specillt mycket igår förutom hostan och att jag var nå otroligt hes. Idag var det mindre roligt iaf, vaknade bakis och mådde dåligt. Jäkla skit alltså, jag vill bli friiiisk nu ;P

Pappa hämtade mig igen idag för jag, mamma och pappa skulle hälsa på hos kusinerna :) Sedan var vi hem och donade innan vi skulle till grannarna för att hälsa på och fira studenten i efterskott (Y)

Men nu är jag hos älskling igen, vi myspyser i soffan framför tvn, det är ju Rockyhelg nu vet ni, det får ni inte missa! ^^ Rocky 3 och 4 är idag :) Nu ska vi kika vidare!

Ha det bra pusshej!




/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0