Midsommarafton

Tjoho

Idag är det midsommar och visst hade man önskat sig lite sol, men det är det vanliga vädret, "svenk sommar". Skriver nog mer imorgon eller om jag hinner senare om vad jag ska göra idag . Ikväll äre iallafall partytime, men jag ska nog ta det lite lugnt på tanke att jag inte är riktigt frisk än :( Det blir nog skoj ändå :D

Iallafall så har jag sovit hos min underbaraste älskling  inatt, myyyyys<3 Om du bara förstog hur mycket du betyder för mig :) Det är allt, verkligen allt.

Förutom att vi hade myspys dag/kväll var vi och hälsade på hos D´s mamma&dom ett tag :) Sen gjorde jag ansiktsmask, lite läskig färg på den men prova vettja, den heter chocolate mud mask. Sen såg vi rätt mycket på tv och la oss tidigt, mest för att jag ska bli piggare och slippa känna mig hängig.



                       
Innan läkarn igår,            Dannes orm  Majsan     Dannes morsas katter,
man ser inte blåmärket                                          Wilma & Shiba :)
lika mycket som IRL..

         
Lilla söta Wilma                  Shiba :)                       :)

                     
I Love you                             Ansiktsmask              Ser ut som bajs eller
                                                                                       nötcreme!?!? :| ^^



Ha en trevlig midsommar allesammans! :) Puss&Kram

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0