Lite bilder från några dagar från studentveckan :)

Studentlunchen i skolan dagen innan studentdagen med alla treor :)

            
Här är lunchen vi fick          Josse & Tiina                       Jag & Tessan

                               
Tiina hugger in                    Josse gör en grimas          Tessan & Sofia


Vasas (Kajsas) Student) Torsdagen 11 juni

           
Kajsas utspring                   Kajsas klass igen                Kajsa, Tessan &
                                                                                               jag storkramas

Några enstaka bilder från brännbollen med alla studenter, måndagen den 8 juni

         
Jag, Kajsa & Josse             Några i klassen+andra      Me

                    
Sofie                                      Sofie & jag                            Tiina & Josse snyggar ner sig


Några bilder från förfesten hos Tiina & barrundan efteråt :) Onsdagen den 10 juni

           
Några girls                           Hanna, Sofia & Sofie           Någon som börjar
                                                                                                känna av drickan? :P

         
Carro                                     Inne på Goya                       Hoppiga jag

         
Jag, Hanna & en tjej i        Jag, Kajsa & Sofia               Josse & jag på Goya!
hennes klass

         
Josse & jag dansar loss     Josse & jag på slick           Josse, jag & Tessan på slick
på Slick

                               
<3 Kajsa                                TiinaLiina                              Tessan

         
Några flickor                        Några till                               Sofia & Sofie

         
:)                                             Seeexigt duu                        Kramis

         
Trängs i kön til Goya          Tessan & jag på Goya <3    SötKajsa & Två kompisar till Tiina



Bilder från Studenten kommer i nästa inlägg för det blir fullt här! =)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0