Härlig kväll

Hejsan :)

Dagen har varit rätt lång tycker jag, mös med älskling tills vi gick upp på förmiddagen nångång. Sen gjorde vi oss iordning och jag var som vanligt segast när vi höll på att fixa så Danne tog sig en sväng förbi syrran hans och hälsade på tills jag var klar också så gick vi alla tre till deras mamma o dom :) Vi promenixade faktiskt dit med Dannes syrras katter :) Dom är så söta!

På kvällskvistenhar jag hängt hos Dannes syrra och umgåtts med henne. Vi var och köpte glass och satt ute och snackade en hel del :) Det är trevligt det. Danne kom nyss hem från träningen, så vi ska ta och göra mat nu, lite sen mat kanske men är man ledig så är man :) Man lär ju passa på att njuta av sommaren ;)

Ska kika in på bilddagboken och facebook lite innan vi ska käka, ni kan ju alltid besöka^^
Bilddagboken: JosefinLindholm   

Gud vad du är bäst. Jag älskar dig Daniel. <3

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0