Duggregn suuger

Heey :)

Idag har det varit sånt tråkigt väder ute, inte för jag varit ute så värst mycket som tur är. Den större delen av dagen, vill säga kl. 08-15 praktiserade jag för nästsista gången :) Vilket betyder att morgondagen blir den sistaaa :)


Efter den åkte jag till älskling en stund för att fixa lite grejer, I love you <3 Du vet att du är den bästa.

Sedan hämtade pappa mig och vi åkte vidare till affärn för att handla bland annat det jag ska äta imorgon på studentskivan :) Nu är jag hemma i Bomhus igen iallafall.

Just det, min mobil är död. R.I.P på den .. Men lånar en mobil av min underbara pojkvän, inte för mobilen är den nyaste men jag nöjer mig med den tills min blir fixad eller så :)


Om någon vill veta hur man ändrar färg på texten i inläggen kan jag det, fast tyvärr vet jag bara en kod man lär skriva i varje gång man ska skriva ett nytt inlägg, men om vi vill veta hur man gör så går det till så här:
- Skriv ditt inlägg för och främst
- Gå in på "ändra redigerare" i högra hörnet

-  Lägg till: <font color="#E54C7C">Skriv din egen text här!!</font>
- Gå in på: http://www.mera.se/PMS.html"> för att se alla färger


Nu ska jag ta och fixa lite på rummet, pusspuss


/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback