Det årliga brännbollsdagen för alla studenter

Hej :)

Idag 10.00 var det brännboll o boulognern för alla studenter :) Så gott om folk var det minnsan kan man säga!
Klassvis skulle vi bestämma en utklädnad för dagen, i min klass valde vi att killarna skulle vara baseballspelare medans tjejerna var cheerleadings ^^ Det var en tevlig dag och vi hade tur med vädret :D
Jag brände mig på axlarna, lite i ansiktet och på bröstet. Man ser att jag haft ett halsband på mig för det är vitt efter den hehe!

                    
En bild på mig, Kajsa &         Fixar frillan innan det var          Några folk som jag inte
Josse från brännbollen         dags att börja                              känner i boulognern

                   
På väg till brännbollen.          Sofie :)                             En flummig Jossa & Sofie!
I bilden syns jag, Tiina,
Josse och Sofia bakifrån

                 
Tessan och Annica :)             Tiina :)                                        Fråga mig inte vad dom 
                                                                                                       håller på med ;P


Efter brännbollen åkte jag hem en snabbis och sedan vidare till älskling :) Du är den bästa I love you more than most <3
Sedan var jag och Kajsa på besök på gamla högstadieskolan för det var öppet hus där :) Vi hälsade på lärare och kikade runt lite oså vilket var trevligt :)


Nu är jag så trött så jag vet inte om jag ska gå och lägga mig kanske, det är ju en dag imorgon också och man lär ju orka med den ;) Det är nämligen barrundan imorgon för alla studenter!


Nu ska jag ta och ringa älskling och kolla om något bra är på tv! Eller så fastnar jag här ett tag till xD

Pusshej Godnatt på er!

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0