Barrundan

Idag är det dags för barrundan då alla studenter är ute i svängarna :D Min skola börjar på Slick, går vidare till Hangloose, sedan Goya, Berggrenska och avslutar kvällen på Slick med ALLA studenter!  Kvällen blir nog rolig med mycket dans.

ELLER HUR TESSAN !? :D <3


Innan är det tjej-förfest hos Tiina och ska åka dit om någon timme bara eftersom redan kl 20 ska vi vara på Slick. Innan ska jag bara förbi älskling en stund <3

Hinner inte med att skriva eller sitt vid datorn överhuvudtaget idag något mer, som ni ser är dagen redan fullsmäckad! Dags att göra mig iordning nu så ha de bra :)

Älskar dig Daniel <3

/ Jossa

Kommentarer
Postat av: tessan

LÄTT JOSSAN, du och jag vettu :D<3

2009-06-09 @ 12:51:57
URL: http://tessannw.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0