Bad i forsen :D

Hejhej

Idag är det ännu en härlig sommardag!  Vi ska väl ta och pallra oss ut snart. Gårdagen var trevlig, först vad jag och älsk till Citygross och handlade mat. Efter det var jag, Tessan och hennes kille och kikade på älsklings fotbollsmatch på Nynäs. Sen på kvällen åkte jag, älsk och hans kompis till Strömsbro och badade på natten :P Och det var folk där vid den tiden på dygnet. Men det var varmt i vattnet faktiskt, jag hade kunnat bada längre än vad vi gjorde. Det var skitkul att bada i forsen så man åkte med i stömmen. Dit vill jag igen ^^

Idag vet jag inte vad som händer, det visar sig alltid. Kanske en sväng förbi Strömsbro? hehe vem vet =) Nu ska jag ta och fixa mig sen ska vi ut och hitt på nå :) Pusshej!

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0