Allra sista gången =(

Tack och bock till alla underbara på min praktik. Nu har jag gjort mitt och ska inte komma tillbaka vilket känns lite konstigt. Men jag kommer garanterat sakna alltihopa, speciellt folket som jobbar där, dom är så underbara! <3 Fick kläder & blommor när jag slutade också, kärlek till er allihopa.

Nu när det är fredag och helg lär man ju hitta på något roligt :) Så ikväll är det myspys med girlsen, "högstadietjejerna". Vi ska grilla, dricka och ha allmänt roligt tillsammans för det var sååå längesen vi gjorde något allihopa! Älskar er, you know it.

Nu tänkte jag göra mig iordning och sjunga till min höga musik (Y)


Älskar dig Daniel <3 You´re the best.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0