10 dagar sedan

Hej.

Ja, för 10 dagar sedan blev man arbetslös. För 10 dagar sedan blev man fri. För 10 dagar sedan kom man ut i verkligheten. För 10 dagar sedan tog man studenten. Ja det är nå sjukt vad tiden går fort, nu är man inte ett litet barn längre minnsan ^^

Nog om det, igår var det en trevlig kväll, planerna blev ändrade och vi såg aldrig Rocky. Vi blev istället bjudna till Dannes kompis och hans kompis kompis för hon fyllde år. Vi åt mat, efterätt och blev bjuden på hur mycket dricka vi ville typ :P Kvällen var trevlig iallafall och ingen blev för full ^^ När klockan var vid .. ja jag kan tippa på 3-tiden avslutade vi kvällen och gick hem till älskling.

Idag vaknade jag vid tjugo i två men låg och halvsov ett tag till :P  Sov rätt länge gjorde, men det behövdes, jag har så otroligt ont i huvudet och hostar som en tok. Senare ska jag och älskling vidare till Bomhus, vi får se vad vi hittar på att göra där :) Antar att dagen/kvällen blir slapp eftersom jag inte är så pigg just nu.

I love you Danne, du e bäst.


Nej nu ska jag ta och klä på mig osådär. Ha en trevlig dag, puss på er!

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0