Regn & ruskväder är väl bland det tråkigaste som finns?

Hallå i regnvädret

Idag är det så tråkigt och dåligt väder att man inte vill göra annat än vara inne och ha en lugn dag. Sånt är skönt, men kan bli så långtråkigt. Danne skulle kommit hit idag men det blir inte så pga av vädret, jag ska till honom imorgon, eller om jag kanske tar mitt pick och pack och åker dit  med bussen ikväll, vi får väl se?! :)

Jag vill att vädret ska vända nu, sol och värme tackar vi inte nej till. Men det ser ut att bli bättre och bättre väder till veckan, kolla in på sidan och kika ---->
http://www.klart.se/väder-gävle.html , men sen ändras ju sidan titt som tätt så man vet aldrig :)


           
   

Nu ska jag bara slöa och inte göra så mkt, i hopp om att vädret blir någorlunda bättre så man slipper sitta "fängslad" inne :) Pusspuss.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0