Trevlig kväll :D

Tjena!

Gårdagskvällen blev trevlans :D Jag och älskling vandrade över till hans syrra och hennes kille för att ta en spela-kort-kväll och dricka lite smått :) Lite senare på kvällen kom även Jennies kompis! Så vi alla satt där på balkongen och hade det helmys! :) Måste göras flera ggr.

Idag vet jag inte vad som händer än, blir nog till att chilla hela dagen med Danne oså :) Men ikväll blir det nog att jag. Danne, hans syrra och hennes kille dra till stan och sätter oss på nåt ställe, tar någon enstaka cider/öl och är allmänt sociala :D Det är tevligt det, kvällen blir nog kul :D

Tack för att du är min Danne, jag älskar dig <3



Nu ska jag ta och hoppa in i en dusch och sen göra något annat än att sitta vid datorn ;) Pusspuss.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0