Sommarkväll

Hejhej!

Idag när jag vaknade och efter att jag ätit frukost kände jag för att möblera om mitt rum, sagt och gjort. Har faktiskt känt suget ett tag att göra något annorlunda med rummet mitt så det fick bli lite ommöblering och fix osv :) Men fasen vilka tunga möbler jag har ^^ Haha! Skulle behövt Danne här så kunde jag säga vart allt skulle stå, så kunde han flytta dom åt mig, hehe :D

Senare på dagen fixade jag mat tills pappa kom hem, till mig, pappa och brorsan. Vi åt och efter ett tag hoppade jag på bussen mot stan för att möta upp Kajsa! :) Det var mycket folk på stan eftersom det var sommarkväll, det var lite cityfesten-känsla vid scenen bland folket ^^

Vi tog oss en sväng runt stan och kikade i butikerna som hade öppet 2 timmar längre än vanligt, jag inhandlade en klänning från Gina tricot och en t-shirt från JC. Vi gick sedan till slottstorget för att kika på lite uppträdanden som var på scenen. Bland annat Fredrik Swahn och Babbsan som sjöng igenkända låtar :) Kring nio tiden uppträdde Nanne Grönwall och efter det var kvällen slut. Vi tog bussen hem och jag sitter här i min säng med datorn och tittar på 2½ men :)

            
Kajsa (i den bruna klänningen) har en sån klänning jag köpt idag fast jag köpte en vit :)
Superskön är den, gina tricot 149:-

Nu ska jag ta och kika på tv och sedan för söka sova! Godnatt & puss!

Daniel, min guldklimp, jag älskar dig så <3


/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0