Skönt att sova

Hejhej

Fyfasen vad skönt det var att sova inatt, man blir ju lite trött av att varav aken en hel natt så det var underbart att sova. Vad jag ska göra idag vet jag inte ritkigt, vi ska iallafall dra och bada om ett tag när Dannes kompis kommit hem från jobbet, det blir jag, älskling och tre av hans kompisar. Annars vet jag inte vad som händer idag. Man planerar inte så mycket så här på sommaren och ledigheten förutom att ta det lugnt och njuta :)

Första natten med kissekatten gick bra faktiskt, hon är så söt. Men det är lite drygt att hon ska bita med sina sylvassa tänder när hon blir kelsjuk, det gjorde hon på mig inatt. hon bet mig i fingarna :P

Nej men nu ska vi ta och göra något, måste ut känner jag, det är kokhett här inne i lägenheten, men iof är det nog himlans varmt ute å :) Ha en bra dag puss!

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0