Resfeber?

Hejhej

Dom närmsta dagarna har jag haft så mysigt med älskling, det är alltid kul att vara med dig. Men i början av veckan var jag hemma hos mig och hade det chill hemma. Men det blir ännu bättre nu när Danne ska följa med mig hem, jag vet inte om det blir idag eller imorgon, då blirdet massa mys, guitar hero oså ;)

Sen är det ju också bara 6 dagar kvar till min och Linneas tripp med båten (Y) Börjar nog få lite resfeber haha. Det är ju så att jag även fast jag flygit förut har skräck för det, och inte nog med det, jag tycker det är läskigt att vara mitt på havet också :P Men det blir nog bra, Linnea för hjälpa mig att övervinna min rädsla! Eller hur då Linni? ;P

  

Och en sak till jag ser fram emot är att om två dagar har jag och älskling 1 år och 4 månader, okej det är ju inte jämt datum men man kan ju längta ändå för den 14:onde varje månad känns speciell :)<3 Älskar dig.

Pusspuss

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0