Program för Gävles sommarkväll imorgon

Hejhej!

Nu är jag, mor och far hemkommen från kusinerna. Åt lite jordgubbar oså, fick även böcker av pappan i familjen för han är bokförsäljare, så nu är det bara att sätta igång med läsningen (Y)

Vad som händer ikväll är helt oklart, blir nog hemma och slappa, blir till att åka till älskling imorgon istället så blir det extra mycket mys då eftersom jag inte åker dit idag! :) Ska troligen på sommarkväll med Kajsa också, vädret verkar tillåtna det iallafall :)
För er som ska ner och kika på sommarkväll, här har ni morgondagens program:

Scenen Slottstorget:
18.00 Kul för barn med kvällens konferencier Hanna Hedlund
19.00 Svensktoppen nästaSR Gävleborg presenterar kvällens delfinalister
20.00 Kvällens konferencier Hanna Hedlund underhåller med bl a allsång
21.00 Markolioo

Kvällsöppna butiker till kl 21.00

   


Nu ska jag glo vidare in i datorskärmen, rastlös som jag känner mig nu blir det nog mer inlägg sen! Pusshej.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0