Pirr i magen

Godmorgon :)

Rubriken säger allt just nu, jag är nervös inför min och Linneas tripp tror jag! Eller ja, det beror ju på att jag är en sån mes att jag tycker det är läskigt att flyga och vara på havet! Men jag ska övervinna min rädsla ^^

Även om resan ska bli så rolig kommer jag sakna Danne, vi kommer inte kunna prata eller smsa nåt eftersom det är så dyrrt när man ringer från ett annat land! Men något sms lär man ju skicka för att se om han lever :) Kommer bli roligt att träffa honom igen sen när jag kommer hem :) För jag älskar dig så <3

Och jag är ju smartast i världen också, kom på igår att passet var gammalt. BRA JOSSA, att man alltid lyckas! Men det gjorde inget ändå för den enda gången dom tittar på passet är i Tyskland och det är bara om man ser misstänkt ut till tex. smuggel. Och inte ser jag och Linnea inte ut som smugglare? Så det är nog ingen fara :)


Snyggaste resväskan ever :D Det är brorsans men jag ska låna den :) Det
blir nog ingen fara att man är rädd att inte hitta den när vi ska hämta ut väskorna
för jag kommer nog vara den enda som har en sådan ;)



Nej nu ska jag snart iväg Pusspuss!

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0