Partyparty

Hejhej

Idag gick jag upp i tid, ställde klockan på halv nio faktiskt :) Vid halv elva tiden åkte jag, mamma och pappa till stan och handlade lite saker, bland annat presenter till dom vi ska till ikväll på lite rajtantajtan ^^ Det är så att mamma och pappas kompisar ska firas idag för att dom har varit gifta i 20 år och att ena fyller 40 :) Så det är vad jag ska spendera min kväll till, får hoppas regnet håller sig borta och att kvällen blir trevlig.

Just nu gör jag inte speciellt mycket, har precis gjort mig iordning och fixat vågor i mitt hår. Blev klar lite tidigt, vi ska inte åka dit förrän vid halv fem så nu vet jag inte vad jag ska hiytta på :) Tänkte bara ta det lugnt här tror jag.

Ha en bra kväll, får väl se om jag hinner med ett till inlägg när jag kommer hem om det inte blir allt för sent :) Pusshej!

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0