Norrlandsbesök

Hejhej!

Det har inte varit så mycket datorsittande för min del dom senaste dagarna. det beror på att kusinerna och morbror från Luleå har varit här så jag har umgåtts med min kusin Bella hela tiden :D Vi har bland annat varit i stugan och övernattat en natt, vi paddlade kanot, badade i det iskalla havet, knäppte massa fina kort dock flummiga också, spelat en massa kort, cyklat till stan för att se sommarkväll där Alcasar uppträdde, träffade Kajsa och Tessan där med :) Och mer har vi gjort också såklart...Vi har med andra ord haft det himlans trevligt, men det har vi varje gång :) Synd bara att vi ses till jul nästa gång! Långt.

Idag åkte Luleåborna hem igen och jag har varit till bla Valbo med mor och far. Nu är jag hemma hos min älskling och ska krama honom hela dagen :) Vi har inte umgåtts på ett par dagar och imorgon åker jag bort ett par dagar till så det får bli en massa mys när jag kommer hem igen :D
<3

Kommer även ladda upp massa bilder när jag kommer hem igen efter helgen typ, bilder från Grönan, kryssningen med Linni, kusin-besöket och bilder som kommer knäppas i helgen. Det är nämligen så att jag och Kajsa ska tåga till Sundsvall till Alnön och övernatta tre nätter hos hennes låtsasfarmor och farfars stuga :) 

Nu ska jag kila, ha en trevlans dag. Puss!

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0