Nattugglor på nattbad

Hejhej!

Som rubriken säger, jag har blivit en nattuggla, haha! Jag har vänt på dygnet den senaste månaden :P Jag, älskling och hans kompis och hans hund var till en sjö och badade igår vid tolv-tiden på natten ;) Det var trevlans!

Men innan nattbadet var jag med Kajsa och Erika på sommarkväll på stan, det var trevlans det med :) Som planerat skulle Markolioo komma, men eftersom han blev sjuk fick Martin Stenmark vara inhoppare :) Kvällen var trevlig, mycket folk och ett roligt gammalt par stog och dansade för sig själva bland allt folk, haha!

Idag vet jag inte vad jag och Danne ska hitta på, det visar sig väl, vädret är så tråkigt så inomhus lär man väl bli. Hoppas på bättre väder senare och inte en massa regn :) Inatt är sista natten med älskling innan jag åker med Linnea på trippen, så en massa mys måste det bli :) I love you D <3

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen hitta på något. Ha en bra dag. Pusspuss.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0