Mysdag och sommarkväll (Y)

Hejsan!

Jo minnsan blev det allt en mysig dag igår med Danne, vi satt ute på altanen hos mig, spelade kort och grillade. Innan det var vi här runt trakterna hos Danne och äventyrade lite hehe :)

Efter grillningen hos mig åkte vi hem till D och han hade tvättstuga, stackars! Det som är så tråkigt och jag hann inte hjälpa till eftersom jag skulle på sommarkväll med Kajsa :P På sommarkväll i stan gick vi runt och kollade lite, hälsade på Tessan på hennes jobb och stog sen vid scenen och tittade på dryga förband och två mkt försenade artister, nämligen Alice och Markus Fagervall :) Trevlig kväll. 

         

Efter det hoppade jag på cykeln och trampade hem till Danne, vi fortsatte våran mysdag och hade en trevlig kväll :) <3

Nu vet jag inte vad vi ska hitta på, jag ska iallfall prova min nya klänning och leggings.. Pusshej!

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0