Minnesstund till musiklegenden MJ





Hallåhallå :)

Har suttit här och kikat på minnesstunden av MJ nu på kvällskvisten, sorligt faktiskt. Så hemskt när hans dotter pratade, man blev alldeles tårögd. Men nånstans känner jag att han lever! Hoppas dock det också! Annars... Rest in peace <3 :(

Förutom att jag sett detta har jag också myst med älskling större delen av dagen, bara för att du är den bästa <3 Senare kom pappa och hämtade upp mig, vi åkte och handlade och åkte sedan hem till Bomhus, så nu är jag här i Bomhus :)

Min dag har inte varit mer händelserik än så, men det räcker gott och väl att man myst med Danne nästan hela dagen, jag älskar dig.


                   




Nu ska jag kika runt lite här på internet :) Pusshej.


/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0