Kräftan Josefin

Hejsan mitt i natten

Ja namnet säger sig självt, jag ser ut som en kräfta just nu hehe :P Det ser ut som om jag har på mig en vit bikini på mig men icke då! Det är inte så värst skönt. Var nämligen och badade med älsko och två polare till han idag och guud så härligt det var :) Tråkigt att vädret blir sämre till veckan bara. Får se vad man hittar på dårå när man inte kan bada oså ^^

Tänkte strax sova om jag kan, ska komma upp i tid imorgon tänkte jag, ska följa med mamma och pappa om jag orkar rätt så tidigt på förmiddagen och göra nåt :)

Tog några bilder idag från badet också, kanske kommer upp här på bloggen vid senare tillfälle för jag orkar inte föra över dom till datorn nu. Nu ska jag och min vita "bikini" sova :P Så godnatt på er.

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0