Gröna lund

Hejhej

Tänkte bara slänga in ett litet kort inlägg, ska nämligen åka till Gröna Lund med älskling, min familj och fam. Wahlström alldeles strax. Blir där över dagen och det kommer bli superkul, har kollat ut några karuseller som måste bara måste åkas!
Men en jag inte kommer åka är stora frittfall, ingen har lyckats få upp mig där ännu och ingen kommer nånsin lyckas heller, Danne kommer tjata som tusan eftersom han vill åka den men jag har lite svårt för den karusellen haha ^^

Hörrni, högstadieflickorna mina, ni minns väl när vi var där på högstadiet och åkte uppskjutet och jag skrek över typ....h e l a Grönan !? :P


Nej men nu ska vi åka strax, ha en bra dag :) Puss!

/ Jossa



Kommentarer
Postat av: K

Klart jag minns, hur skulle man kunna glömma det?! ;) Haha! :D

Börjar längta till på fredag ja, ska bli kul att åka iväg :)

2009-07-27 @ 18:57:08

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0