Flytt på G

Hejhej.

Igårkv'äll spenderade jag en del av kvällen med Jennie, Dannes syrra :) Vi gick först och kikade på en lägenhet, eller egentligen skulle Danne gjort det eftersom det är han som ska flytta men han skulle iväg då, så jag och Jennie kikade på den istället :)  Den var fin, badrummet var väl den bästa tror jag ^^ Så han ska ta den! Och Tessan vad säger du om ut- och inflyttningsfest?? :D:D

Efter det satt vi två på balkongen  och spelade kort :) Efter ett tag kom Danne och spelade han med :) Lite senare tog vi tre en promenix till Gävle bro och sen blev det hemåt för mig och Daniel :) Blev en massa mys eftersom det är sista natten som vi sover ihop på några dagar.

Idag ska jag hem till Bomhus, för det första titta till packningen en gång till så jag inte missat något och göra iordning allt tills vi åker, sen för det andra träffa Linnea ett tag och snacka lite oså!

Men innan blir det att krama Daniel halva dagen hihi, kommer bli tomt att sova själv, Looooove you <3

Puss och adjö, det får bli mer inlägg senare!

/ Jossa

Kommentarer
Postat av: tessan

haha, såklart fan att de blir inflyttningsfest :D det hoppas jag på

2009-07-17 @ 14:21:49
URL: http://tessannw.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0