En "dagens" kör vi på ;)

Dagens humör: Lite trött och seg men rätt glad :)
Dagens klädsel: Leggings & klänning
Dagens smink: Mascara
Dagens frisyr: Utsläppt med luggen uppsatt, haha svårt att förklara?
Dagens planer: Hemma och chilla, åka till polishuset med mamma o pappa och banken med Linnea, sen hälsa på kusinerna.
Dagens vill ha:  Danne ;) ohyeah!
Dagens längtan: Att åka till älskling för hade så tråkigt själv på mitt rum hemma
Dagens tråkigaste: Regnet som kom ett tag
Dagens roligaste: Att se mina söta kusiner och tv-mys med mamma/mormor/pappa.
Dagens köp: Ingenting :P
Dagens vill ha: Myspyskväll med älskling.
Dagen icke-längtan:  Inget speciellt
Dagens saknad: Det var Danne ;) Men är hos älskling nu.
Dagens låt: Lugna versionen av Hope and glory av Måns :)

Dagens dummaste: Att det var tvungen att regna när det hade varit hyfsat väder
Dagens drog: Jordgubbar
Dagens smarrigaste: Jordgubbarna ju, och varma mackor på kvällskvisten!
Dagens tanke: Lite nervositet inför flyg- och båtresan, rädd att något kommer hända bland annat ^^



Tessan, du missade ju när Måns sjöng på prinsessan Viktorias firande idag så jag klickar in låten på bloggen så lyssna och sjung med nu ;) PÖSS!


Nej nu ska jag ta och klicka runt mig lite på internet lite tänkte jag och sen blir det antagligen massa mys med Danne :) Ha en bra kväll, Puss på er!

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0