Dagens lista

Tjena!

Nämn en person, endast en person som:

Alltid ställer upp för dig: Mamma/pappa
Du har kännt längst och fortfarande är vän med: Linnea är det nog :D
Du älskar: Daniel
En till du älskar: Familjen
Du inte umgås lika ofta med: Ida, det var längesen nu :( <3
Du tycker är söt: Tessan/Kajsa/Linnea/Ida Hihihi
Är din bästa vän: Har flera!
Du saknar: Kusin Isabella
Går i din klass: Tagit studenten, men innan Josefin Englund :)
Du alltid har kul med: Tessan
Du önskar du umgicks mer med: Gamla tjejgänget
Känner dig mest: Jag själv
Du tycker är speciell: Daniel <3 I love u.
Du önskar du kände bättre: Vet inte.
Du önskar du fortfarande umgicks med: Gamla tjejgänget från källmur lite oftare än vi gör.
Du nyss börjat umgås med: Hm, nyss? vet inte
Du tycker är snäll: Linni/Kjasa <3
Du tycker har rolig humor:  Ida <3
Du tycker om att vara med: Tessan <3
Du aldrig kommer att släppa: Min älskade Daniel <3

       
     
     
Jag älskar er <3 Ni är underbara.





Jag lovar att aldrig släppa taget om dig
för du är min prins och jag älskar dig <3




Nu är det dags att fixa lite inför badet, ska åka iväg med älsk och nån till med honom o bada, hääärligt :D Så ha en bra dag Pusss!


/ Jossa



Kommentarer
Postat av: tessan

gullig du är gumman :) bästa vän <3

2009-07-03 @ 20:04:47
URL: http://tessannw.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0