Dagen innan .. Nervositeten stiger!

Hejhej..

Imorgon är som sagt resan för mig och Linni, så idag har jag fixat det sista och vart hem till Linnea på kvällskvisten o snackade lite om morgondagen. Linnea kom på en sak som jag inte alls hade tänkt på, att man inte får ha med sig något drickbart genom tullen så braaaaaaaa då, jag som köpt två drickor och en drickyoughurt :P Men det är som det är det!

Annars idag så har jag varit med älsklings pojken mig och kramat sönder honom lite ^^ Sen på eftermiddagen hämtade familjen mig och vi åkte till Amigos och köpte pizza och for hem till oss, vi satt på altanen och åt i solen samtidigt som vi såg älskling Smulan busa på gräsmattan :)

Nej men nu borde jag väl gå och lägga mig snart?? Om mindre än 7 timmar ska jag upp. Får se om man hinner blogga innan man åker till arlanda :)



Kommer sakna dig baby, du är det bästa jag har, jag älskar dig Daniel <3




Puss puss!

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0