Color magic

Jag har ännu inte berättat om en liten tripp jag och Linnea ska göra snart, som vi bestämde för bra många veckor sedan, någon månad tillochmed.  Linneas storasyster jobbar på en båt som heter Color magic, så hon frågade om vi ville komma med på en resa med båten och varför inte?
En lyxbåt som vi annars inte hade haft råd med blev nästan en gratistripp! :) Så den 18:onde åker vi och kommer hem den 20:onde, två nätter på en båt, hoppas det kommer gå bra, det känns som jag kommer få lite panik. Tur att det finns åksjuketabletter (Y) Har ju lite skräck för att vara på en båt men det kommer gå finemang!




Båten är stoor, 15 våningar har den och är så lyxig. Det finns pool, spa, rutchbana, klädaffärer och massa mer som jag inte vet om. Vi ska åka till arlanda och ta flyget däifrån till Oslo i Norge, eftersom det är därifrån båten går från :) Sen åker vi med den till Kiel i Tyskland och stiger av där också :) Jag tror resan kommer bli skojig (Y)
Eller vad säger du Linnea?


Besök deras Color magics hemsida.



      
Här ser man ungefär hur står båten är va? :D




 



Just det, Linnea berättade också om att det fanns en fin Titanic-restaurang på båten och deras lägsta pris på maten där var 600:- OH jisses! hehe.

Jaja, ett långt inlägg om detta vart det, kommer nog komma massa bilder från resan också men det är ju trots allt lite mer än en vecka kvar :)


Puss

/ Jossa

Kommentarer
Postat av: Linnea

ja det kommer bli en rolig resa :) en vecka kvar nu bara, tiden går så fort! <33

2009-07-10 @ 16:11:48

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0