Bilder från Gröna Lund :D

Innan jag kilar iväg till Kajsa tänkte jag slänga in några (men inte alla) bilder från Gröna Lund i måndags :)

         
Krita, bror & älskling           Vi andra stog & kollade      Och där lyfter dom :)
i kön till Tilt.

                                
INSANE :D :D                        HAHA <3                               Bror och Johan

                     
Jag & Sofie :D                      Jag&Danne, KRAM              Dags för karusell :D

         
Haha snygg min                  Några i "gänget" ^^            Matdags vid vattnet :)

         
Kvasten :)                             Bror,Johan&Lena spelar!   Bror min

                       

                      

           

                       

         


 
Jag Älskar Dig Daniel <3

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0