Besök hos farbror blå!!

Hejhej

Idag klev jag upp tidigt för jag mamma och pappa skulle ta ossen sväng förbi polishuset för att kolla upp hur länge det tar ungefär innan man får ett nytt pass efter man ansökt om ett. Men det tog för lång tid så jag hinner inte få innan det är dags att åka på lördag. Men det är lugnt :) Jag och Linnea ser inte ut som smugglare så det är lugna puckar!

Linnea var med också och vi alla fyra svängde förbi stan en stund också. Mamma och pappa uträttade några ärenden medans jag och Linnea fixade vårt ärende på banken :)

Nu är jag hemma iallafall, jag och familjen ska ut i den kvava vädret senare och hälsa på kusinerna :) Får se om jag och Danne träffas idag eller imorgon :) 1 år & 4 månader, I love you <3


Kollain den här videon, usch jag skulle hålla mig riktigt på avstånd om jag hade varit där kan jag ju säga! Hatar småkryp!
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article4368536.ab



Pussochkram

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0