Att mysa med rätt sällskap är bland det bästa som finns <3

Hejsan

Mysig dag/kväll/natt det var igår :) Jag och älskling åkte hem till mig hemma i Bomhus och sov över en natt. Vi hade det väldigt trevligt, spelade guitar hero, åt jordgubbar med glass på altan med familjen, mös framför tvn osv .. Enda in på natten såg vi en komedi som var på tv, den var lite sjuk haha! Bachelor party hette den iallafall. Myspys med dig Danne är bästbästbäst :)<3

Nog med att dagen igår var trevlig så har dagen idag varit väldigt bra den med :) Efter att jag och älskling vaknat åkte vi och familjen och självklart Smulan till Boulognern på en liten utflykt, vi satt är och åt lite lätt mat och jordgubbar. På hemvägen skjutsade vi tråkigt nog hem älskling för han måste hem till sin katt också, sne åkte vi resterande familjen till mormor där morbror också var på besök. Och nu är jag hemma vid datorn, tänkte ta en lugn kväll ikväll, vet annars inte vad jag ska hitta på :)

Det får bli inlägg senare, nu har jag inget mer att skriva för tillfället ;) Puss.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0