Ännu en lista ^^

104 frågor om dig själv


1. är du kär? - Ja, i världens bästa dessutom
2. har du snusat? - Ja
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - Nej, varför skulle man göra det? :P
4. har du legat i sängen brevid en kille? - Men haha ja , typ varje natt :)
5. har du blivit dumpad? - Nja beslutade det tillsammans, men det är history nu :)
6. har du blivit slagen allvarligt? - Nej inte vad jag kan minnas heh
7. tar du droger? - Ne
9. har du pussat en tjej? - Ja hehe
10. hatar du någon?- Hm, ingen jag kan komma på
11. älskar du någon? - Ja, verkligen :)
12. har några av dina vänner svikit dig? - Nja, beror på hur man ser det
13. har du djur? - En katt och ödla hemma hos mig och en katt hemma hos Daniel :)
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - Ja
15. hatar du dig själv? - Händer det å..
16. gillar du orange? - Inte min favorit men det går väl an, beror på vad det är som är orange
17. har du haft/har oskyddat sex? - Men ja!
18. har du nån sjukdom? - Nej inte vad jag vet
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - Inför Danne? HAHA har jag säkert hunnit med många ggr under var tid :)
20. har du en gris? - MMM Min lilla Tessan ;) NERÅ haha vrf skulle man ha en gris?
21. har du en plattång? - Ja en rosa dessutom ;)
22. har du en bror? - Aa en lillebror <3
23. har du sjukt bra humor? - Nej dålig hehe! Kan ju skratta åt ingenting
24. är du brunett? - Ja, eller egentligen inte men nu är jag det ^^
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Nej, duschar aldrig mer än 20 min typ :P
26. tycker du om hästar? - Inte min grej
27. har du en hund? - Nej, men skulle vara mysigt med än putteliten en :)
28. har du skilda föräldrar? - Nej som tur är :)
29. har du gått på simskola? - Jag vet inte, kanske det kanske när jag var liten
30. har du sagt bög till en kille? - Vet inte
31. har du sagt fitta till en tjej? - Vet inte, på "skoj" kanske men "allvarligt sagt" minns jag inte :P
32. har du fuskat? - Ja
33. har du en teve på ditt rum? - Japp
34. har du lunar? - Aa men använder den inte, men man har ju lite minnen där :P tex blogginläggen
35 har du MSN? - Japp
36. har du en syster? - Nej
37. har du bruna ögon? - Blåa:)
38. gillar du att fota? - Jorå men det är väl inte min hobby direkt
39. har du sett dig själv brinna? - Nej
40. hjälper du dina vänner? - Om dom behöver det så självklart! :)
41. gillar du tacos? - Aa typ favoriträtten
42. tycker du att du är söt? - Nej!!
43. har du dansat? - Ja när jag var mindre gick jag på dansskola
44. har du spelat fotboll? - Japp
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Ja!
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Nej varför, när jag kan kolla på min fina pojkvän istället :)
47. har du ätit sniglar? - BLÄÄ Aldrig
48. äger du en locktång? - Ja
49. gillar du att tugga tuggummi? - Ja
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - Ja
51. gillar du kläder? - Japp, shopping är ju roligt :)
52. hatar du falska vänner? - Är man falsk så är man ingen vän så ja
53. gillar du räkna matte? - Fyfan heller!
54. älskar du någon nu? - Ja! :)
55: har du gråtit inför en vän? - Ja det har man
56. kan du sjunga? - Ja det kan typ alla, men jag sa aldrig att jag sjöng bra :P
57. har du sett nån död? - Nej
58. säger du vad du vill? - För det mesta tror jag
59. är du stor? - Japp, 19 år ju!
60. vad är ditt hela namn? - Josefin amanda margareta Lindholm
61. kan du tala spanska? - Nepp
62. är du kortare än 1.60 - Nepp
63. älskar du sommaren? - Om jag gör, det är den bästa årstiden
64. älskar du vintern? - Nej, men den är bra på sitt lilla vis!
65. har du mer än 6 par skor? - Dont know
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - Hehe ja
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Ja men det var väldigt nära marken
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Ja
69. gillar du att städa? - Händer ibland att man får sina städ-ryck ^^
70. gillar du att sova länge? - Jarå, så länge man behöve ;)
71. har du vart med om en olycka? - Inte något jag minns så här på rak arm nej
72. är du förvirrad? - Kan ju hända
73. har du mer än 6 par byxor? - Ja
74. har du förlorat en vän? - Ja
75. gillar du att shoppa? - Ja självklart
76. har du varit i paris? - Nej visst skulle det vara trevligt att besöka det
77. gillar du ormar? - Ne inte speciellt
78. klarar du dej själv? - Ja det tror jag nog att jag skulle :)
79. har du lagat mat? - Men ja!
80. är du klantig? - Hmm, Är jag det Tessan? ;)
81. har du foppatoffler? - Ja
82. har du mer än 20 låtar på din data? - Japp
83. sminkar du dej innan skolan? - Ja men inte mkt
84. har du träffat en kändis? - Ja
87. har du skällt på din bror? - Hm nja säkert nån gång
88. har du en vän som skiter i dig? - Hoppas jag väl int :)
89. har du velat göra saker men vågar inte? - Ja...
90. sover du med nått gosedjur? - Min gosiga Danne ;);) heheh
91. har du åkt nånstans utan att du får? - Ja
92. vill du bara bort ibland? - Kan man säga
93. har du tältat? - Japp
94. har du brännt dig? - Ja
95. har du lekt med levande ljus ? - Ja
96. har du lekt anden i glaset? - Nej jag tror inte det
97. skäms du ibland? - Ja
98. bor du i skåne? - Nej men jag har vart där en gång hehe :)
99. gillar du hip hop/rap musik? - Nja
100. är du på sista frågan nu? - Nej?!
101. är du singel? - Nej absolut inte
102. har du åkt flygplan nån gång? - Japp, och ska det igen om 6 dar :)
103. har du kul just nu? - Nej inte så himla kul då hehe
104. är du blyg? - Jo ibland men inte alltid



Grattis för den som orkade läsa igenom alla -.- Nu ska jag göra något annat! Pusshej!

/ Jossa


Kommentarer
Postat av: tessan

som du är gumman :D

2009-07-12 @ 17:48:34
URL: http://tessannw.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0