20:onde bröllopsdagen & 40-årsfest

Hejhej

Som jag skrev igår så spenderade jag min kväll med mina föräldrar hos deras kompisar som firade 20 år som gifta och att ena fyller 40 år :) Förvånad som jag blev var Hanna åkerlund där för hennes kille var släkt med dom vi var hos. Så kvällen blev genast så mycket trevligare när Hanna var där :) <3

På festen bjöds det på roliga shower, musiktävlingar, mat, dricka, dans och massa mer :) Så det var en rolig kväll tyckte jag. Jag tror mamma och pappa tyckte det var mindre roligt att släpa hem en full Josefin hem sedan, blev lite för mycket dricka så jag är superbakis idag! SEGT :( Men man har bara sig själv att skylla på ^^

Förresten så var Mia Öhrman från juryn i Let´s dance där och partajade också, hon känner Annica som vi var hos :) Hon var mycket trevlig och ska fixa lite skivor och autografer till mig eftersom hon känner lite kändisar ^^ hehe. Hno skulle iaf fixa Måns Zelmerlöws haha, nörd man är då, men man lär ju passa på ;)

Nu ska jag snart gå ner och käka med mamma och pappa sen ska vi iväg till tågstation ;/ Sen åker jag och pappa vidare till älskling för att hämta hans orm, vi ska sälja den idag :)

Ha en bra dag Puss!

/ Jossa

Kommentarer
Postat av: tessan

åååååh MÅNS, min älskling :D

2009-07-05 @ 16:42:27
URL: http://tessannw.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja det var jättekul att vi möttes upp sådär :D HAHA fler gånger tack :D

2009-07-05 @ 21:48:21
URL: http://harryhanna.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0