1 år sedan...

Tjoho.

Ja idag är det ett år sedan min älskade kissekatt föddes :) Så idag har hon minnsan firats lite och fått lite presenter (lyxmat och leksaker typ) haha ^^ Så grattis på min lilla sötnos.

 

Gårdagskvällen spenderade jag med älskling, hans syrra och hennes kille som jag skrev i tidigare inlägg, vi satt på en pub och drack litegrann och snackade, trevligt var det :) Det lär göras om tycker jag!
Efter att vi farit hem vandrade jag och Danne över till hans brorsa och stannade där ett par timmar, så det blev en sen kväll... eh natt menade jag!

Strax kommer Danne hit, vet inte vad vi ska hitta på men en myskväll blir det nog trots allt :) <3 Vi borde dock lägga oss i lagom tid idag på tanke att vi ska upp tidigt imorgon. det blir en rolig dag imorgon :)

Nu ska jag logga ut, pussochkram!

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0