Verksamhetsförlagd utbildning, dag 9

Hej hopp

Idag var det nionde dagen för mig på min praktikplats på psykiatrin och psykosenheten. Jag har idag som alla andra dagar samtalat med patienterna en del, tagit blodprover alldeles själv ( tre ggr ;O ), fixat med läkemedel med min handledare, varit med i ett läkarsamtal och mer som jag inte orkar rabbla upp :) Dagen var bra idag och man lär sig något nytt varje dag. Intressant jobb må jag säga! :)

 
Jobbade idag mellan 06:45-16:00 fast fick gå en halvtimma tidigare. Är nu hemma och har precis blivit klar med nummer och massa grejer jag skulle skicka in till skolan angående nästa VFU. Strax blir det käk och ska sedan åka för att handla med pappa :)



Trött och flummig.. Men det handlar om att kunna bjuda på sig själv ibland :P
 


Puss och hej.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0